Josephines Viktiga Resa

Sköna söndag!

Publicerad 2015-04-26 22:34:26 i

Halloj! 
Söndag idag och har lite smått ångest. Hela helgen har bestått av godsaker. Fel mar, godis, fikabröd och bara en prommis, men ja, en prommis på nära 7km! 
Och nu sitter jag och äter mitt goda kvällsmål - vaniljkvarg med färska jordgubbar och kokos! Himmelskt gott! 

Vad har ni gjort i helgen? 

Skäms förtråkigat inlägg men blir inte bättre när jag inte har så mycket att komma med. Blir bättre när jag kommit igång med vägning, mätning, dietist och träning igen :)

Kommentarer

Postat av: Joline

Publicerad 2015-04-27 21:49:29

I helgen har jag lidigt eftersom jag skulle vara så jäka nyttig ;) Men nu blir jag nyfiken på det här med vaniljkvarg. Jag kör mest naturell kvarg med vaniljpulver. Finns de "bra" alternativ av vaniljkvarg?

Svar: Ja vaniljkvarg är typ guds gåva i kvargvärlden! finns på de flesta livsmedelsbutiker, lindahls vaniljkvarg, dock bara de små burkarna, dom är sockerfria, dom stora burkarna är inte sockerfria :) testa! du kommer icke ångra dig, det kan jag nästan garantera :)
Josephine

Postat av: Louise

Publicerad 2015-04-29 10:30:52

Ibland får man unna sig lite, annars är det lätt att man tappar motivationen helt^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josephine

25 y/o Sundsvall

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela