Josephines Viktiga Resa

Tillbaka!

Publicerad 2015-04-24 08:42:28 i Allmänt,

Hej på er! Äntligen är jag tillbaka här på bloggen! Har varit några veckor med sjukdom, tappad motivation och utesluten gymträning!
Gymmet här i huset är fortfarande obrukbart pga renovering, men har försökt tagit mig ut på promenader sen jag tillfrisknade. Är inte helt 100% i kroppen men mår bra iallafall!

Innan jag tappade motivationen hann jag komma ner till 129.4kg, vilket är längesen jag vägde! DOCK så gick jag tyvärr upp till 133.4kg då jag tappade motivationen till att hålla kosten så det blev mycket godis, glass och fel mat!
Nu står vågen på 132.8 så det går åt rätt håll iallafall :)

Vill veta hur det går för er andra också, ett par st av er har jag kontakt med, ni vet ju vilka ni är, men ni andra, hur går det för er? :)

SKA börja uppdatera er oftare, såklart kommer det bli mer när gymmet blir brukbart igen, men ska försöka hålla er uppdaterad från och med nu :) kram på er!

Kommentarer

Postat av: B

Publicerad 2015-04-24 11:55:08

Hej! Skönt att höra att du är tillbaka :) för mig har det också gått lite segt, tappade fokus men är precis som du tillbaka på rätt spår igen. Jag körde på en hård och superstrikt diet innan påsken, åkte bort på utlandssemester och föll för alla frestelser. Vi åt på restaurang varje dag t.ex. Det slutade med att jag gick upp 4-5 kilo på 1 vecka!! Nu har jag gjort mitt bästa för att ta mig i kragen och försöka förstå att det inte finns några quick fix som den där stenhårda dieten sade sig vara. Jag försöker äta hyfsat kalorisnålt med GI-känsla och träna/aktivera mig 5 gånger i veckan. Kör hårt och lycka till! :D du kan klara det!

Svar: Härligt att höra att du är igång igen :) kämpa på och lycka till! 👏👏
Josephine

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josephine

25 y/o Sundsvall

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela