Josephines Viktiga Resa

Helgen

Publicerad 2015-08-31 09:23:32 i Allmänt,

Ja så var måndagen här och jag ligger fortfarande kvar i sängen fast jag egentligen skulle ha varit påväg till "jobbet" just nu.. Men helgen har varit så psykiskt påfrestande att det nu satt sig fysiskt. Illamånde, huvudvärk och kräktes i duschen tidigare imorse. Kroppen är slö, ingen ork, ingen lust till något, ont i ryggen fortfarande och ja, ingen bra dag helt enkelt. Men tackar ändå för de ljusglimtar jag fått under helgen, fått spendera lite tid med vänner, hittat en utbildning jag ska söka och ätit god mat. Dock har de psykiska påfrestningarna tagit över lite för mycket och jag har låtit känslorna styrt över kosten lite väl mycket. Bedövade känslorna med både glass och godis i helgen.. 
Men imorgon hoppas jag på att kunna åka och jobba då vi har varuleverans imorgon, och det är faktiskt roligt, att se nya grejjer som kommer in nu, höstkollektionen som synes så fint i butiken :) men nu ska jag ta en alvedon och sen lägga mig en stund! På återseende 😘

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2015-10-07 08:57:26

hej vad tog du vägen ?

Svar: Hej! Jag har inte försvunnit, har bara varit mycket på G så har inte haft en tanke på bloggen, men förhoppningsvis kan jag vara tillbaka oftare inom kort 😃
Josephine

Postat av: malin

Publicerad 2015-10-08 16:51:45

kikar in i mellanåt så kul att följa med och inspirerande i både upp och ned gångar . kämpar själv med kilorna. . så grymt bra du jobbat !!!!!

Postat av: malin

Publicerad 2015-10-28 18:42:20

hej hoppas allt går bra!!!inte sett dig här på din blogg på ett tag . mvh malin

Svar: Hej! Är lite sådär, går bra till och från.. Mycket fuskande har det varit men ska skärpa mig bara motivationen återfinns igen. Jag hoppas jag kommer tillbaka på bloggen också, men är mer aktiv på min instagram josephines_kamp :)
Josephine

Postat av: malin

Publicerad 2015-10-29 10:51:09

samma här ! jobbigt när man hamnar i en svacka ! men försöker rycka upp mig å tänka varför jag gör det pluss att när vågen inte visar så mycket minus så blir ja så satans irriterad att jag försöker kämpa lite hårdare tills nästa vägning . inte lätt det här, kämpa på du fixar det!!!!

Postat av: malin

Publicerad 2015-10-29 10:55:45

tack nu hittad jag dig på instagram, va kul!!!

Postat av: malin

Publicerad 2015-10-29 11:13:14

phu va jobbigt du har massa bilder på god mat å gott !!!! själv försöker jag med gluten fritt . low carb inget socker (. ok daddlar honung i bland. ) och inget smör /tar oliv å kokos olja istället fått för mig det här ska va bra för mig , funkar jag går ner men tyvärr fuskas det ibland här med . mvh malin

Postat av: malin

Publicerad 2016-01-03 13:07:41

hej hur går det för dig ??? va ett tag sen du bloggade och ja har inte sett något på insta! här har det gått upp och ner Julen va 1 katastrof med maten 2 veckors över ätning och inte nyttigt !!!!! men nu är jag på banan igen men vägningen får nog väntas med till jag klara av och se skit resultatet ! ÅNGEST!!!!!!!! hoppas det gått bättre för dig mvh malin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josephine

25 y/o Sundsvall

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela