Josephines Viktiga Resa

Instagram

Publicerad 2015-08-05 11:51:48 i Allmänt,

Det är såhär.. Jag fastnar inte för bloggandet riktigt.. Så jag har gjort en instagram där jag bara accepterar folk som jag har lite krav på. Alltså, inte vem som helst. Utan någon som faktiskt vill vara med mig på min resa. Någon som bryr utan att döma. Kontot ska inte visas för andra som inte följer mig utan jag vill ha koll på vilka som ser och följer  mig.. Om det är så att jag inte accepterar just "dig" så är det för att jag kanske inte är redo eller för att jag tyvärr inte litar på dig eller din förmåga att bevara hemligheter. Instagramkontot kommer vara en plats där jag uppdaterar med mat, mående och vikt, och framförallt tankar om allt i mitt liv som rör hälsan! 

Den som är intresserad av att följa mig kan mejla mig på "[email protected]" så skickar jag användarnamnet där 😊 så det är där ni kommer hitta mig, inte här längre. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josephine

25 y/o Sundsvall

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela