Josephines Viktiga Resa

Saknar skrivandet!

Publicerad 2015-08-29 12:44:53 i Allmänt,

På något sätt saknar jag er här! Är ju inne och läser när vissa av er uppdaterar men jag ger inget tillbaka, så det kanske är dags att skriva lite då, ibland, när jag känner för det 😊 

Vad har hänt senaste tiden då? 
Jag har börjat äta LCHF, har börjat arbetspröva på Lagerhaus, har brutit upp vänskaper och skapat nya. 
Just ja, gått ner litegrann i vikt också 👍🏻 är nu nere på 126,2kg och har alltså tappat ca 18kg totalt nu. Provade lite kläder idag och ja, känns som att man gör något rätt iallafall 😃 

Första bilden är från februari, dom andra är från idag, ca 15kg skillnad. Jag var glad där i februari för att byxorna satt löst, haha idag kan jag inte beskriva känslan faktiskt! 


Även vinterjackan jag köpte på mellandagsrean innan jag påbörjade min viktresa sitter lite bättre. Förra året hade jag den inte åtdragen alls, det var inte bekvämt, idag kunde jag skaffa lite figur i den, så nu sitter den såå mycket bättre 😃 


Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2015-09-20 22:36:06

oj oj vad duktig du har varit!!! kul att du är tillbaka här igen ! bruka glimta in här i bland åse hur det går , Bra jobbat mvh malin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josephine

25 y/o Sundsvall

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela