Josephines Viktiga Resa

Hohoo, är det någon här?

Publicerad 2015-06-04 19:05:14 i

Äntligen är jag tillbaka för att stanna, och gymmet är fixat! Nu är det bara att köra igång igen, och få bort de kilon som lagt sig på kroppen igen.. Skäms så mycket så jag inte ens törs skriva ut det här! 

Däremot är det en liten giveaway på en blogg jag följer fanatiskt! En riktigt stark tjej som kämpar med sig själv både psykiskt och fysiskt 😘 kolla in hennes blogg och ge henne en komplimang för hennes starka vilja, det förtjänar hon 😊 http://viktkamp.se/index.html 

Kommentarer

Postat av: Joline

Publicerad 2015-06-08 20:47:24

Jag gillar också viktkamp!!! Härligt att du känner dig pepp på att få bort kilona! Nu kör vi!

Svar: jajamen! nu jäklar!
Josephine

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josephine

25 y/o Sundsvall

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela