Josephines Viktiga Resa

Såååå less!

Publicerad 2015-05-04 10:52:36 i

Man blir sjuk, kan inte röra på sig, kosten fuckar ur. Man blir frisk, gymmet är ej i bruk och man skiter i matrutiner. Man finner åter motivationen och ja, blir sjuk igen! Har nu åkt på en jäkla hosta. På morgonen hostar jag så jag nästan kräks, sen är det lugnt under dagen men den återkommer på kvällen. Jävla sjukdomar som går runt runt! Det peppar ju inte direkt. Dock har jag hittat ett par jeansleggings i garderoben. Dom har suttit väldigt tight förut över magen. Men nu satt de alldeles perfekt, till och med att de åker ner lite ibland, men gud så skönt med ännu ett par byxor att kunna ta på sig! 

Hoppas det går bra för er alla andra och tänk. Nu är det maj månad, snart sommar mina vänner! ☺

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2015-05-04 14:17:56

Det är så underbart med byxor som tidigare varit för små men nu sitter bra!
Synd med att du blir sjuk hela tiden, men det blir bättre! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josephine

25 y/o Sundsvall

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela