Josephines Viktiga Resa

Lätt kycklingrulle

Publicerad 2016-02-06 17:53:41 i Allmänt,

Lördagsmiddagen blev en succé! Och billig i smartpoints! Man behöver per person: 

1 Liba-bröd (liknande naanbröd) 
1 kycklingfilé
Grönsaker man vill ha, jag hade sallad, röd paprika, gurka och lök.
Sås (jag gjorde en egen på kvarg och kryddor + lite mjölk för att få lenare konsistens)

Strimla och stek kycklingen, lägg sedan på kyckling, grönsaker och valfri sås på brödet, typ en linje över mitten, vik sedan in sidorna och rulla ihop i aluminiumfolie för att hålla ihop rullen. Lättast är att ha aluminiumfoliet utlagt och klart under brödet innan man lägger på fyllningen. 

Njut! 



Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2016-02-07 13:08:24

åh det såg mumsigt ut .viktväktarna verka ju funka jätte bra för dig ! känner du dig piggare nu? får man fråga vad du väger nu? ja hoppas du inte tar illa upp? ja började med min viktminskning nästan samtidigt som du men under sommaren sket sig allt och jag började om igen i augusti.mvh malin

Svar: Ja jag känner mig piggare och friskare :) jag vägde in på 129,1kg i onsdags.. Så det går neråt igen :) tar inte illa upp :) lycka till med din viktminskning, finns det nåt ställe jag kan följa dig på?
Josephine

Postat av: malin

Publicerad 2016-02-07 16:01:26

nej tyvärr har varken facebook eller någon blogg!när jag började vägde jag 132,3kg gått ner nu till 114,9kg. så kul att föja andra som kämpar , tack för du är så modig å visar din kamp här på bloggen mvh malin

Svar: Riktigt bra jobbat 💪🏻💪🏻💪🏻
Josephine

Postat av: malin

Publicerad 2016-02-08 07:49:33

Tack! svårt att känna mig nöjd och glad över kg jag minskat! så många kvar !! och tycker inte det syns så mycket heller ,och rädslan att falla tillbaka spökar där hela tiden, men någon dag hoppas jag nå mitt mål och kan känna mig nöjd och stolt över vad jag har lyckats med. mvh malin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josephine

25 y/o Sundsvall

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela