Josephines Viktiga Resa

Lördag 060216

Publicerad 2016-02-06 15:42:33 i Allmänt,

Hej!
Har totalt glömt att uppdatera er om vägningen och om hur det går!
Som ni vet så hade jag för ett par veckor sedan redan nått mitt första delmål på -5kg, det gick fort och jag tänkte att det säkert kommer stanna av litegrann, men så fel jag hade. I onsdags (har bytt vägningsdag igen) när jag vägde mig så blev jag sjukt glad och lite chockad! Andra delmålet på -10kg som jag satt upp till den 23 mars är nu uppnått! Vågen visade -0,9kg och det innebär totalt -10,1kg borta från min kropp.
Vet inte riktigt hur jag ska göra nu eftersom jag uppnådde det där delmålet så tidigt, är liksom 6,5 veckor kvar tills det satta datumet. Dock vet jag ju att man kan hamna på platåer så kanske inte är läge att ändra listan riktigt än. Men att försöka satsa på ytterligare 5kg tills dess verkar ju inte helt omöjligt, men jag får se hur jag gör!

Igår var vi iallafall hos ett par vänner och umgicks. Vi åt god mat, hade lite trubadurafton, busade med barnen och såg på film.
Åkte även på Candy World och köpte godis, kände att jag kunde köpa med gott samvete, är dock kvar från gårdagen men det ska jag spara till kvällens melodifestivalmys :)
Höll igång träningen bra här i veckan och det känns i kropp och knopp, men jag gillar det. Förr hatade jag träningsvärk, det fick mig att inte vilja träna och utsätta kroppen för smärta, men nu älskar jag det, samma sak med svett, älskar att känna svetten rinna när man tränar, då vet man att man tar i tillräckligt!

Har fixat om utseendet lite här på bloggen och har fixat till "arbetsplatsen" här hemma så nu kan jag även blogga från datorn vilket jag tycker är lite roligare, men går snabbt att blogga från mobilen också, så jag hoppas jag kommer hålla igång detta skrivande. Det är skönt att få sitta med musik i öronen och bara skriva av sig en stund.

Nu ska jag fortsätta städa och sedan förbereda dagens middag som blir en variant på kycklingrulle, men istället för pizzadeg så använder jag Libabröd. Resultat får ni se sen!

På återseende.

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2016-02-06 18:14:46

hurray !!! jätte bra jobbat men du har kämmpat hårt för det med det här fixar du galant,vägde mig i fredags minus 0,9 kg känns ok ja hoppas bara det fortsätter så!! mvh malin

Svar: Tack! Ja men de är ju jättebra, samma som jag gick ner 👍🏻
Josephine

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josephine

25 y/o Sundsvall

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela