Josephines Viktiga Resa

Onsdag 100216

Publicerad 2016-02-10 16:24:44 i Allmänt,

Hej! 
Imorse var det vägning och än går det nedåt, -0,7kg visade vågen. Ingen höjdarsiffra, men alla minus är minus, så ser jag det! Och helgens godsaker orsakade nog detta. En massa godis och mackor + oboy till frukost. Så får skylla mig lite själv. Men huvudsaken jag håller igen på veckorna och inte hamnar tillbaka i gamla vanor. Men igår åt jag iallafall en semla, årets enda och jag njöt järnet kan jag tala om! På kvällen blev det ännu ett gympass så tränade två gånger igår, fast på kvällens pass blev lite lugnare och mest genomgång av övningar med kussen. 

Idag har jag och pappa varit och kollat på kakel, beställd fläkt, diskho och bestämt bänkskiva osv till köket. Eftersom det inte blir någon större renovering av hela lgh som planerat så fixar vi köket nu och sen lite pö om pö och sen får vi förhoppningsvis tag på en 2:a och vi kan flytta. Men det blir nog skitbra i köket, kommer bli modernt och fräscht! 

Nu har jag precis intagit dagens middag och inväntar kussen som ska komma hit och träna ikväll med. Idag blev det torsk med lite potatis, broccoli och remouladsås 😃




Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2016-02-13 12:01:49

hej . 0,7 kg är ju jätte bra!!!! ja tycker du rasar i vikt är jätte imponerad . gått ner 0,9 kg men har varit sjuk sen i måndags och ätit väldigt lite så nästa vecka kommer nog inte vara höjdar siffror !!mvh malin

Postat av: malin

Publicerad 2016-02-19 12:04:41

äh tror min våg spökar !! gått ner 1,8 kg denna vecka fattar inte hur ??? men sammanlagt nu 20,1 kg sen augusti. hur går det för dig?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josephine

25 y/o Sundsvall

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela