Josephines Viktiga Resa

Tisdag 090216

Publicerad 2016-02-09 08:54:05 i Allmänt,

Godmorgon! 
Klev upp 6:30 och gjorde mig klar för gymmet och körde ett hårt armpass! Adrenalinet pumpade på som satan efteråt och blev tokskakis i händerna, vilken jävla känsla alltså! 😃💪🏻 
Idag är det fettisdagen och japp, en semla ska intas! Ska på café så lär bli en kaffe och en wienersemla, som jag längtat! Har hållt mig bra länge nu 😄 
Igår fixade jag några matlådor och i eftermiddag ska jag fixa några till. Igår blev det kyckling, idag ska det fixas torsk 👍🏻 



men nu ska jag äta upp min havregrynsgröt och sen hoppa in i duschen innan jag ska iväg ☺️ 

Ha en bra dag! 






Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2016-02-09 09:26:37

åh semla !!! har längtat å varit sugen i veckor på 1 (10 000 st) ska äta 1 nästa lördag nam nam ...

Svar: Ja jag med! Men har sparat mig till idag 😃
Josephine

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josephine

25 y/o Sundsvall

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela