Josephines Viktiga Resa

2016

Publicerad 2016-01-05 09:59:10 i Allmänt,

Hej! Har suttit länge nu och funderat på vad jag ska skriva.. Är rätt tom.. 

Slutade med lchf i oktober pga problem med gallan.. Sen dess har vågen gått uppåt.. Hade invägning imorse och jag började nästan gråta.. Blev arg, chockad och ledsen på samma gång.. Gnista eller lust till något är just nu obefintlig.. Men måste ta tag i detta.. 
Det känns som att det är nu eller aldrig om jag ska orka leva med mig själv.. Kommer försöka blogga om jag orkar och har lust, annars finns jag på instagram.. Min privata instagram har lagts på hyllan, men finns på min öppna "josephiine.r". Hoppas allt går bra för er! :)

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2016-01-05 20:17:09

hej NEJ NEJ NEJ !!! Ge inte up !!! Ta nya tag, NU JÄVLAR du ska inte ha kämmpat i onödan!1 det kommer du ångar mer senare Det är skit svårt men försök ! jag äter nästan helt guten fritt ingen grädde smör dragit ner på kolhydraterna inget socker men honung då och do försöker äta protein rikt mat mycke grönsaker så ren mat i möjliga mån det går gick ner ca 0,5 till 1 kg i veckan ! sen kom julen stress mm men det är bara att försöka igen för jag vet jag kommer ångrar mig som satan om jag ger up nu !! och ja förmodar du med ? så snälla ge inte up . styrke karm malin

Svar: Tack så hemskt mycket för peppet! Ska aldrig ge upp ❤️
Josephine

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josephine

25 y/o Sundsvall

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela