Josephines Viktiga Resa

Vägning!

Publicerad 2016-01-20 08:58:59 i Allmänt,

Ja men då var det dags för vägning igår igen! Efter andra veckan som viktväktare visade vågen -1,3 så har totalt tappat -6,2kg sen starten den 5 januari 💪🏻 blev väl hyffsat nöjd men trodde det skulle vara med då jag tränade 4ggr förra veckan, men får tänka att varje minus är ändå minus 😊 har iallafall nått mitt första delmål, hade suttit upp att tappa -5kg till 14februari och det är nu uppnått, ska bli spännande och se när jag når andra delmålet som ligger på -10kg till den 23mars ☺️

Ha en bra dag ❤️ 


Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2016-01-21 16:11:33

åh det går ju jätte bra för dig !! jäkla bra jobbat mvh malin

Postat av: malin

Publicerad 2016-01-22 08:16:31

phu minus 0,3 kg sen jag vägde mig sist veckan innan jul!!!! inte bra resultat men jag får välj va nöjd att det inte är pluss alla fall

Svar: Skönt ju!
Josephine

Postat av: malin

Publicerad 2016-01-29 09:40:05

hej igen äntligen en bra vecka !! minus 1,1kg . ja hoppas du haft en bra vecka du med mvh malin

Svar: Bra jobbat! Jag vägde mig i tisdags och hade gått ner 1,6 så går åt rätt håll 😃
Josephine

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josephine

25 y/o Sundsvall

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela